فاز اول «درگاه تأمین مالی از طریق بازار سرمایه» از سوی اتاق ایران راه‌اندازی شد

تفاهم‌نامه همکاری در راستای ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه در نود و ششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به امضا رسید. در پی آن فاز اول این درگاه واحد تامین مالی برای ثبت اطلاعات شرکت‌ها از امروز آغاز به کار کرده است. پیرو امضای تفاهم‌نامه ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های خصوصی به بورس از سوی اتاق ایران، شرکت بورس تهران، فرابورس ایران و جامعه حسابداران رسمی، فاز اول این درگاه تامین مالی برای ثبت اطلاعات شرکت‌ها آغاز به کار کرد. به همین منظور، شرکت‌ها می‌توانند از امروز شنبه، ۲۸ تیر با مراجعه به وب‌سایت رهسار و ثبت نام در بخش «ورود شرکت» نسبت به ثبت اطلاعات خواسته شده اقدام کنند. پرونده متقاضیان مشروط بر کامل بودن اطلاعات، با ورود به فاز دوم بر اساس زمان ثبت‌نام اولویت‌بندی خواهد شد و در صورت احتمال بروز هرگونه مشکل در بخش ثبت‌نام شرکت‌ها، متقاضیان می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۸۵۷۳۲۷۱۷ و ۰۲۱۸۵۷۳۲۷۴۷ تماس بگیرند یا به صورت مکتوب مشکلات خود را به نشانی [email protected] ارسال کنند. همچنین شماره ۰۹۳۸۲۸۶۷۸۵۱در واتس اپ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است. به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، تفاهم‌نامه همکاری در راستای ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه در نود و ششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به امضا رسید. حسین سلاح ورزی، نایب‌رئیس اتاق ایران می‌گوید: اقدام لازم برای طراحی و پیاده‌سازی درگاه واحد و نظارت بر آن با هدف پوشش کامل مسیر تأمین مالی از محل بازارهای سرمایه در یک سامانه واحد بر عهده اتاق ایران است. درواقع این درگاه مسیر ارتباطی برای ارزیابی، اقدام و پایش تأمین مالی شخصیت‌های حقوقی بخش خصوصی از محل بازارهای سرمایه و بدهی کشور با تمرکز بر بازارهای زیر نظارت شرکت بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس است. قائم‌مقام دبیر شورای گفت‌وگو با بیان این نکته که تفاهم‌نامه در 5 ماده و 4 نسخه تنظیم شده است، می‌افزاید: همکاری بین اتاق ایران و بورس ادامه‌دار است و در این راستا اقدامات مناسبی به همت محمدرضا انصاری، نایب‌رئیس اتاق ایران برای تأمین مالی پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی که در قالب صندوق پروژه، تعریف شده‌اند، صورت گرفته و قرار است زمینه ورود آنها به بورس فراهم شود.


دیدگاه‌ها

کد موجود در تصویری که مشاهده می کنید را وارد کنید
XML دیدگاه ها: RSS | Atom








معرفی فدراسیون

فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران بمنظور ساماندهی تشکلی فرایندهای تولید و صادرات کالاها و خدمات صنايع انرژي ايران و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید و همچنین استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در حوزه صادرات كالا و خدمات حوزه انرژي ايران و دفاع از منافع مشروع اعضاء، فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران به استناد بند (ک) ماده (5) قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران تشکیل گردیده است.

ادامه مطلب

انجمن‌ها و شرکت‌های عضو

ساعت سرور

امروز، پنج شنبه 07 تیر 1403 10:39 ب.ظ

ورود به سیستم

کاربر گرامی، در صورتی که ثبت نام نکرده اید روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید. شایان ذکر است جهت استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام ضروری می باشد.


ثبت نام

ثبت نام اولیه در سیستم برای همگان رایگان می باشد