اتاق بازرگانی زیرمجموعه ای از فدراسیون ها و کنفدراسیون ها داشته باشد

 

روابط عمومی فدراسیون صادرات انرژی: نشست فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته با دکتر حبیب الله انصاری، رییس انجمن صنایع لوازم خانگی روز سه شنبه سیزدهم مهرماه در محل انجمن صنایع لوازم خانگی برگزار شد.

در جریان این نشست حمیدرضا صالحی با ارائه گزارشی از روند شکل گیری فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته، به برخی از فعالیت ها و اقدامات این فدراسیون اشاره کرد.

صالحی با اشاره به سوابق درخشان انجمن صنایع لوازم خانگی، ابراز امیدواری کرد که حضور این انجمن در فدراسیون صادرات انرژی موجب غنای این فدراسیون شود.

مهندس پیام باقری هم در این نشست با اشاره به اینکه پس از فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته که حدود سه سال از تشکیل آن می گذرد، فدراسیون های دیگری هم تاسیس شده است، گفت: در فدراسیون صادرات انرژی بیشتر تمرکز اعضا به این نقطه معطوف شده که تشکل ها باید کنار یکدیگر بنشینند، هر چند که ممکن است تضاد منافع پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های فدراسیون صادرات انرژی در سال 95 مسئولیت گرا و نتیجه محور خواهد بود، اظهار داشت: تقویت فدراسیون صادرات انرژی یکی از اقدامات جدی است و این به روابط فدراسیون با اعضای خودش برمی گردد.

باقری در ادامه افزود: ما می خواهیم فدراسیون صادرات انرژی نمودی از یک فرا تشکل پایدار و پویا باشد و با قوت، فعالیت های خود را انجام دهد.

حبیب الله انصاری رییس انجمن صنایع لوازم خانگی هم در این جلسه گفت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و شکل گرفته از تشکل ها، کمیسیون های زیادی دارد اما فاقد کمیسیون تشکل ها است.

وی در ادامه افزود: اگر می گوییم که اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است، باید نهادها و تشکل ها در آن تقویت شود و انتظار می رود که اتاق بازرگانی زیرمجموعه ای از فدراسیون ها و کنفدراسیون ها داشته باشد.

انصاری با تاکید بر اینکه با تشکیل و وجود فدراسیون ها موافق است، اظهار داشت: البته در فدراسیون زمینه های اجرایی و استراتژی و ساماندهی بسیار مهم است.

رییس انجمن صنایع لوازم خانگی با بیان اینکه یکی از مهم ترین مسائل تشکل ها این است که تعیین حق عضویت با هیئت مدیره ها است، گفت: این در حالی است که باید هیئت مدیره برای تحقق اهداف، سیاستگذاری و سازماندهی کند.

انصاری اظهار داشت: تقویت فدراسیون ها و کنفدراسیون ها در کنار تقویت انجمن های تخصصی بسیار مهم است و این به معنای تقویت اتاق بازرگانی است.


دیدگاه‌ها

کد موجود در تصویری که مشاهده می کنید را وارد کنید
XML دیدگاه ها: RSS | Atom








معرفی فدراسیون

فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران بمنظور ساماندهی تشکلی فرایندهای تولید و صادرات کالاها و خدمات صنايع انرژي ايران و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید و همچنین استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در حوزه صادرات كالا و خدمات حوزه انرژي ايران و دفاع از منافع مشروع اعضاء، فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران به استناد بند (ک) ماده (5) قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران تشکیل گردیده است.

ادامه مطلب

انجمن‌ها و شرکت‌های عضو

ساعت سرور

امروز، پنج شنبه 06 اردیبهشت 1403 10:43 ق.ظ

ورود به سیستم

کاربر گرامی، در صورتی که ثبت نام نکرده اید روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید. شایان ذکر است جهت استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام ضروری می باشد.


ثبت نام

ثبت نام اولیه در سیستم برای همگان رایگان می باشد