آگهی دعوت به مجمع عمومی بطور فوق‌العاده نوبت دوم

 با توجه به برگزاری نوبت اول مجمع عمومی فدراسیون مورخ24/07/97 از کلیه اعضای محترم فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران دعوت به عمل می‌آید، که در جلسه مجمع عمومی نوبت دوم عادی بطور فوق‌العاده سال‌های 95 و 96 که از ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخ13/08/97 در محل قانونی این فدراسیون واقع در خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، کوچه مژدهی، پلاک یک، حضور به هم رسانید. از اینرو با توجه به تأکید معاونت محترم تشکل‌های اتاق ایران استدعا دارد جهت معرفی نماینده خود نام کامل نماینده و کد ملی (در مورد شرکت‌های عضو شماره کارت عضویت و یا کارت بازرگانی اتاق نیز درج شود) برای شرکت در مجمع لحاظ گردد.

دستور جلسات:

1- ارائه گزارشات عملکرد هیأت مدیره مربوط به سال‌های 95 و 96

2- ارائه گزارشات بیلان مالی مربوط به سال‌های 95 و 96

3- ارائه گزارشات بازرس قانونی مربوط به سال‌های 95 و 96

4- تعیین حق عضویت اعضا در برنامه و بودجه سال آتی 1397

5- تعیین روزنامه رسمی جهت درج آگهی

6- انتخابات هیأت مدیره و بازرسین

                  7- سایر موارد قابل طرح در مجمع              

                                


دیدگاه‌ها

کد موجود در تصویری که مشاهده می کنید را وارد کنید
XML دیدگاه ها: RSS | Atom








معرفی فدراسیون

فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران بمنظور ساماندهی تشکلی فرایندهای تولید و صادرات کالاها و خدمات صنايع انرژي ايران و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید و همچنین استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در حوزه صادرات كالا و خدمات حوزه انرژي ايران و دفاع از منافع مشروع اعضاء، فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران به استناد بند (ک) ماده (5) قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران تشکیل گردیده است.

ادامه مطلب

انجمن‌ها و شرکت‌های عضو

ساعت سرور

امروز، آدینه 10 فروردین 1403 6:25 ب.ظ

ورود به سیستم

کاربر گرامی، در صورتی که ثبت نام نکرده اید روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید. شایان ذکر است جهت استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام ضروری می باشد.


ثبت نام

ثبت نام اولیه در سیستم برای همگان رایگان می باشد