علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه با ۱۷۵ رای موافق به «علیرضا رزم ‌حسینی» گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد دادند.

پیش از این حسین مدرس خیابانی سرپرست و گزینه پیشنهادی ریاست جمهوری برای وزارت صنعت معدن و تجارت بود که مجلس شورای اسلامی در ۲۲ مردادماه ۹۹ به او رای اعتماد نداد.

علیرضا رزم‌حسینی وزیر ۵۹ ساله صنعت، معدن و تجارت، فارغ التحصیل رشته علوم اقتصادی و بازرگانی دانشگاه شهید باهنر کرمان است که در گذشته سمت‌هایی چون ریاست ستاد فرماندهی سپاه هفتم صاحب‌الزمان(عج)، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس برعهده داشت. او همچنین قبل از انتصاب به سمت استاندار کرمان و خراسان رضوی در دولت یازدهم در بنیاد مستضعفان مشغول به کار بود.

او پیش از ورود به مسوولیتهای دولتی در بخش خصوصی نیز فعالیت می‌کرد و تجربه زیادی در بخشهای مختلف صنعتی دارد از جمله فعالیتهای رزم حسینی می‌توان به عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیات مدیره مجتمع صنعتی کرمان، مدیر عاملی شرکت ماشین‌آلات راه‌سازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان اشاره کرد.   رزم حسینی همچنین اقدام به تاسیس چند کارخانه در استان کرمان کرده است.


دیدگاه‌ها

کد موجود در تصویری که مشاهده می کنید را وارد کنید
XML دیدگاه ها: RSS | Atom








معرفی فدراسیون

فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران بمنظور ساماندهی تشکلی فرایندهای تولید و صادرات کالاها و خدمات صنايع انرژي ايران و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید و همچنین استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در حوزه صادرات كالا و خدمات حوزه انرژي ايران و دفاع از منافع مشروع اعضاء، فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران به استناد بند (ک) ماده (5) قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران تشکیل گردیده است.

ادامه مطلب

انجمن‌ها و شرکت‌های عضو

ساعت سرور

امروز، چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 3:41 ب.ظ

ورود به سیستم

کاربر گرامی، در صورتی که ثبت نام نکرده اید روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید. شایان ذکر است جهت استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام ضروری می باشد.


ثبت نام

ثبت نام اولیه در سیستم برای همگان رایگان می باشد